2017-11-22

La ataaac!

Miercurea fără cuvinte

Distractive

buna-dimineata


Dați clic pe ”citește mai departe”, fiindcă abia în filmuleț se află esențialul postării și totodată surpriza!  




Pentru mărirea imaginii, click pe pătrățelul din dreapta jos! Pentru revenire, click pe tasta ESC (coltul din stanga sus al tastaturii).

Sursa foto
Sursa video

*

”Miercurea fără cuvinte”, serial de fotografii și filme găzduit de Călin Hera.

Din seria ”Videoclipuri surprinzătoare”, ai putea să mai vezi: 

18 comentarii:

  1. Simpatice sunt pisicuțele.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar terapie pentru suflet! Pufoseniile sunt adorabile, dar cand se intersecteaza
    si cu piticii este fabulos... :D
    Multumesc pentru zambet, draga Zina!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare drag, Suzana! Asta am dorit, să vă aduc zâmbetul pe buze.

      Happy WW!

      Ștergere
  3. Ce croseu! :)) E incredibil de puternica lovitura cu labuta! :) Nu te astepti la o astfel de forta de la micutele feline. Zapacite animale! :) Dupa ce trec ranile pe care ti le fac intr-un atac le iubesti la fel! :))
    Videoclipul e super haios! Cum mai stau cainii la cheremul mâţelor! :)) Cand se bat "cu sine", in oglinda, nu mai esti sigur daca sunt foarte inteligente! :))
    Multumesc pentru zambet, Zina! :)
    Happy WW, cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eh, uneori nu ne strâmbăm și noi în oglindă la propria imagine?! ☺ Important e că sunt tare drăgălașe, și ele și ”adversarii” lor.

      Happy WW și cât mai multe zâmbete!

      Ștergere
  4. Sper că n-au zgâriat copiii...
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt delicioase! Şi adevărate luptătoare :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Excelenta distractie,de un ras sanatos !Uneori ma mai uit si eu la nazdravaniile lor,mai ales cand vor sa-si prinda codita,desi nu mai sunt ghemotoace,iar in oglinda,ce sa mai zicem?!
    Au o viteza la gheruit catei si caini,invidiata de ilustri boxeri,cred eu !Totusi,copiii nu sesizeaza atacul pisicariei,care e foarte puternic:isi pleostesc urechile si sar ca pe arcuri !!!
    Motofozo cel negru,din prezentare,face toti banii,draga Zina !

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce pasnic este câinele negru...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În general câinii sunt cam bleguți în fața pisicilor. ☺

      Ștergere
  8. Excepțional filmuleț! Sărut mâna, doamna Zina! M-am amuzat și relaxat copios, privind aceste minunate animăluțe, care reușesc să aducă veselie în casele în care trăiesc. Îmi amintesc că părinții mei au avut, cu ani în urmă, curtea plină de „lighioane” (cum îmi place mie să le zic, cu drag): vreo 15 pisici și zece căței. O adevărată menajerie! Păcat că nu am putut să îi filmez atunci, încă nu erau camerele digitale sau telefoanele cu cameră, căci aș fi avut ce filma...zilnic.
    Numai bine, doamna Zina! Un weekend frumos! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Măcar ”o lighioană” să ai în casă și tot e veselie! ☺

      Duminică plăcută!

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !