2018-03-21

Cum stingi un incendiu în bucătărie



Dați clic pe ”citește mai departe”, fiindcă abia în filmuleț se află esențialul postării și totodată surpriza!



Pentru mărirea imaginii, click pe pătrățelul din dreapta jos! Pentru revenire, clic pe tasta ESC, în colțul din stânga sus al tastaturii.

*

”Miercurea fără cuvinte”, serial de fotografii și filme găzduit de Carmen

Din seria ”Videoclipuri Utile”, ai putea să mai vezi: 

29 de comentarii:

  1. Un sfat bun de stiut! Noroc ca eu gatesc pe plita cu inductie. Cred ca nu as mai putea gati pe foc.

    O zi excelenta Zina draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate că e mai sigur așa, dar tare nu mă împac cu plitele astea...

      Zi excelentă și ție, dragă Ella!

      Ștergere
  2. Prima si singura data cand mi-a luat foc tigaia ma uitam in X la flacarile inalte! :) Nu stiu cum de mi-a venit ideea si am pus, repede, un capac pe ea! Cred ca, in fractiuni de secunda, creierul a lucrat fara sa fiu... constienta! :)) Probabil ca toate informatiile acumulate de-a lungul timpului si-au spus cuvantul. :) Noroc ca... imi place sa citesc. :) Zic si eu. :)
    Happy WW, Zina draga!
    P.S. Stii ca MFC s-a "mutat" din nou la Carmen?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai instincte bune, plus informațiile corecte.
      Happy WW!

      PS Știu de săptămâna trecută, dar azi am uitat sa mă înscriu! Mulțumesc pentru aducerea aminte! Mă duc acum să mă înscriu.

      Ștergere
    2. Cu placere. :)
      Am ezitat sa fac eu inscrierea... :) Dar acum stiu: in caz ca vad postarea ta si nu e inscris link-ul in tabel n-o sa mai ezit. :)
      Seara frumoasa iti doresc. <3

      Ștergere
    3. Mulțumesc mult, dragă Diana!
      O zi excelentă!

      Ștergere
  3. Util filmuleț. Eu am aruncat odată apă, s-a întâmplat o chestie similară cu cea din filmuleț (dar nu atât de gravă). Trebuie atenție mare. Nu e de joacă!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte util filmuleţ! Important e ca în astfel de situaţii să ai instincte bune.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Câtă dreptate ai... Eu în situații-limită întâi paralizez...

      Ștergere
  5. E bine de stiut. M-am tot gandit daca nu ar fi bine sa avem undeva si un stingator, ca acelea pentru masini, cu spuma!
    Eu am uitat pe flacara ibricul in care fierbeam apa. Am uitat complet, apa s-a evaporat, vopseaua s-a ars si cand am vazut fum, ma gandeam cine gateste noaptea. Am uitat sa spun ca era... foarte tarziu! Si am vazut si cum se face scrum interiorul unui ibric. Total neinspirator! :D
    Happy WW, draga Zina! Sper ca suntem cu totii atenti si vigilenti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să știi că ai dreptate! Un mic stingător în debara nu ar fi mare greutate să avem...
      Happy WW, dragă Suzana!

      Ștergere
  6. Interesant filmul,mulțumesc de informație!
    O zi minunată îți doresc,dragă Zina!
    Te îmbrățișez și mulțumesc de vizită!

    RăspundețiȘtergere
  7. De cate ori vin la mama in concediu, mi-e frica sa folosesc aragazul 🤣 m-am dezobisnuit dectot! Noi avem placa placa Ceran cu touch-control. Daca pica o picatura pe campul activ, placa intreruoe automat curentul. Deasemenea caldura pe care o emite e constanta, se autoregleaza, se intrerupe daca pun mana si e sigura si pentru copii mici.
    Nu miroase niciodata a butitiol 😁
    Asemenea videoclipuri sunt insa absolut necesare fiecarui utilizator de aragaz. Poate nu ar fi rau ca inainte de prima folisire, posesorul aragazului sa fie obligat sa vizioneze cateva astfel de clipuri. In marea panica, e bine sa stim exact ce trebuie facut pentru a impiedica producerea unui incendiu sau accidentari. Multumim Zina draga.
    Happy WW!😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Carmen, la noi cele mai multe gospodării folosesc încă gazul și m-am gândit că nu e inutil să postez acest videoclip.

      Happy WW!

      Ștergere
  8. Foarte util este filmuletul facut de pompieri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă gândesc că ar fi bine să apară la tv, în pauzele pentru reclame. Ar fi mai folositor decât ele!

      Ștergere
  9. Si toate canile cu apa au rasuflat usurate. ;)))) Ca nu isi mai pierd continutul si astfel nu isca si vreun incendiu. Desigur :D.
    Intr-o nota serioasa, foarte util acest filmulet. Ma bucur ca l-am revazut si sper sa ajunga la cat mai multe persoane, caci poate salva vieti :)

    Happy WW
    rux
    pupici cu drag

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Când un clip e bun, nu strică dacă îl mai vezi o dată!

      Happy WW!

      Ștergere
  10. A stins cu prosop ud?
    Mi-am tot propus sa cumparam plite cu inductie, chiar daca ar trebui sa renuntam cam la toate vasele din dotare...Deocamdata folosim cuptor electric si e mai sigur decat cu gaze.
    Happy Ww!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, cu prosop ud. Ei, încet-încet se fac schimbările.

      Numai bine!

      Ștergere
  11. Zina draga, comentariul meu a intrat din nou la spam?! :-( nu il vad si l-am trimis inainte de ora 12 ... vad ca alte comentarii au fost deja aprobate, de aceea imi fac probleme... Sper sa gasesti si comentariile mele candva :-) Happy WW inca o data!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La ora la care m-am uitat ieri ultima oară aici, cred că pe la 13:00, comentariul tău încă nu ajunsese. Dar le-am găsit azi dimineață pe amândouă și am răspuns la ele. Mulțumesc frumos!
      Numai bine, dragă Carmen!

      Ștergere
  12. Am fost soldati neinstruiti(de mos Teaca),acum ca ne-ai desteptat,trebuie sa fim atente !Adevarat,un stingator mic,ar fi perfect!
    Fundalul blogului tau e...atat de primavara,ca ma bucura
    mereu,draga Zina !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cine putea să remarce primul noul fundal al blogului?! Omul de artă! Mă bucur că îți place!

      Numai bine!

      Ștergere
  13. Foarte util filmulețul! Se mai întâmplă și asemenea accidente și este bine să știm cum să reacționăm și să rezolvăm problema cu luciditate. Am încercat plita cu inducție într-un concediu, la pensiunea unde eram cazați, dar recunosc că nu mi-a plăcut. M-am obișnuit prea mult cu flacăra aragazului. Dar lucrurile evoluează și ne vom adapta din mers. Căci și bunicii făceau mâncarea la plită sau la pirostrii și s-au adaptat la cele „moderne”.
    Numai bine vă doresc! :-)

    RăspundețiȘtergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !