2018-07-18

Vorbăreața


Chiar dacă are un nume (celebru) bărbătesc, papagalul Einstein e... fată! Și este socotită cea mai inteligentă pasăre de pe Pământ. Trăiește la Grădina Zoologică Knoxville și antrenoarea ei este Stephanie White. Ca un adevărat star, a turnat numeroase videoclipuri, a participat la America's Got Talent și își are pagina sa de wiki.

Dați clic pe ”citește mai departe”, fiindcă abia în filmuleț se află esențialul postării !



Pentru mărirea imaginii, click pe pătrățelul din dreapta jos! Pentru revenire, clic pe tasta ESC, în colțul din stânga sus al tastaturii.

*

”Miercurea fără cuvinte”, serial de fotografii și filme găzduit de Carmen

Din seria ”Videoclipuri cu Animale”, ai putea să mai vezi: 

20 de comentarii:

  1. Ce faina pasare! <3 Imi place si costumul ei gri, elegant - "tinuta de birou". :)
    Happy WW, Zina draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Uite că la ”ținuta de birou” nu mă gândisem, dar ai dreptate!

      Happy WW, dragă Diana!

      Ștergere
  2. Da, are dreptate Diana - pasarea arata ca un "soricel de birou" 😂😂 na ca am legat lumea vietatilor terestre cu cea a zburatoarelor.
    Happy WW Zina draga (si... fara cuvinte data viitoare, te rog 😉)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate s-a format intr-un birou. :))
      Ei, dragă Carmen, uneori mai sunt necesare scurte explicații. Cred ca nu e grav! ☺

      Happy WW!

      Ștergere
  3. Superrr! De vacanta... exotica! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu sunt fascinată de ce văd şi aud. Ce-aş mai sta eu de poveşti... :D
    O zi frumoasă îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Cu asemenea interlocutor... te cred!

      Seară placută!

      Ștergere
  5. Ce simpatic e. Cu unul ca acesta în casă... nu ai cum să te plictisești! Cred că nu-i tace ciocul o clipă! Chiar ieri am admirat într-un Pet shop niște papagali superbi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt foarte simpatici, daca ai rabdare și înclinație să te ocupi de ei. Mi-am amintit de un papagal supersimpatic dintr-un film, Paulie parca se numea filmul.

      Ștergere
  6. numai bine și Happy WW, doamna Zina! :-)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce frumoasa este... si talentata.
    Sper ca si fericita :).
    I-am urmarit reprezentatia...:)

    Pupici cu drag :D!
    si happy WW

    RăspundețiȘtergere
  8. Un papagal minunat ! Nu se plictisește !
    Mulțumesc frumos !
    Pupic !

    RăspundețiȘtergere
  9. E o "Einstein" simpatica si sobra,desi se da in spectacol!
    Da,am urmarit cu mare placere filmul "Paulie",sensibil si
    educativ!Ehe,s-a dus vremea unor astfel de filme...
    Nu cred ca dresajul e o fericire pentru animalute !?
    Zile placute,draga Zina !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu cred, deși s-o fi dus vremea dresajului prin bătaie.

      Zi frumoasă!

      Ștergere
  10. waw... sunt sigura ca este mai inteligenta si ca multi dintre noi :)

    RăspundețiȘtergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !