2018-10-12

FORME ȘI CULORI (28) Claude Monet


Despre Claude Monet, nașul impresionismului, am mai scris aici, dar au mai scris și alți bloggeri din cercul nostru: Exergy - aici și aici - și Mirela. Azi mă mulțumesc doar să vă delectez cu picturile sale.

 Grădină înflorită din Sainte-Adresse. 1866
Grădina de la Argenteuil. 1873
 Grădina lui Monet din Vetheuil. 1881
Apus pe Sena, iarna. 1880

Câmp cu maci. 1885
Cap d'Antibes. 1888
Sloiuri de gheață la Bennecourt. 1893
Apus de soare în Veneția. 1908
Iată și un videoclip splendid cu florile lui Monet și o muzică superbă! Mulțumesc, Natalia!

Articol înscris în seria ”Fleur and Color on Wednesday”, a cărei gazdă este Ella.

10 comentarii:

  1. O adevarata delectare! Multumesc mult, draga Zina!
    Un weekend minunat sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare plaăcere, dragă Suzana!
      Weekend minunat și ție!

      Ștergere
  2. Eu am poposit putin in Grădina lui Monet din Vetheuil.... Da - printre Floarea Soarelui :).
    Va fac cu mana :*!!!

    pupici cu drag si multumiri pentru calatoria minunata!!

    ps: cerul Gradinii de la Argenteuil este superb. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Flori.Fara cuvinte.
    https://www.youtube.com/watch?v=Hnqc6aBDb54

    Toate bune !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc încă o dată! Am încorporat videoclipul de la tine în articol, e prea frumos ca sa nu îl vadă toți cei care vine pe aici. ☺

      Numai bine!

      Ștergere
  4. Multumesc pentru citare :)

    Cat priveste florile lui Monet, ce sa spun ?
    Se vede ca le-a pictat cu multa dragoste.
    Cu ani in urma, intr-o galerie din Iasi, o doamna pictorita spunea ca pentru a picta florile trebuie mai intai ca tu sa le vorbesti.
    Daca nu reusesti acest lucru, nu vei reusi nici sa le pui pe panza intr-o maniera care sa cucereasca publicul.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cap d'Antibes. 1888 - îl prefer azi. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e splendid. Pinul ăla parcă e adus dintr-o stampă japoneză.

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !